Nybörjarbloggare

Jag har länge funderat på det här med bloggande. Alla gör det verkar det som... unga som gamla... om allt och ingenting. Alla utom jag. Nu är det väl tänkt att det ska bli ändring på det. Inte för att jag tror att jag har så mycket att berika världen med genom mitt skrivande, men om inte annat så kan det vara skönt att skriva av sig lite då och då.

Det tog sin lilla stund innan jag ens kunde skaffa mig ett konto, för alla mina förslag på bloggadress var redan upptagna. Jag trodde jag var ensam om mitt smeknamn Misen, men ack vad jag misstog mig. Hur jag än försökte stava det så var det redan taget. Det namn som jag till slut kunde använda kom utav att flertalet kallar mig "lillduvan"... duva heter Paloma på spanska... littlepaloma... långsökt, men varför inte. Men nu är jag äntligen igång i alla fall!

Välkommen till bloggvärlden mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0