3:e advent

God morgon

Idag är jag uppe lite tidigare än vanligt. Jag ska plugga och sedan åka iväg på 1-årskalas hos min syster. Vi ska fira lilla Edwins första födelsedag. Det ska bli jättemysigt! Han fyller egentligen inte förrän i morgon, men då är ju de flesta på jobbet/skolan och har inte samma möjlighet att komma och fira.

Gårdagen blev en riktigt trevlig kväll. Jag, darling, Anna och Robin satt hemma hos mig och umgicks och gick sedan ner till Harrys. Ingen av oss hade tidigare varit där, så det var kul att kolla läget. Det var inte så många där som man kände och medelåldern var kanske lite väl hög, men vi hade kul ändå. Avslappnad och skön kväll.

Nu är det dags att ta tag i lite pluggande innan det är dags att göra sig i ordning och gå på kalas.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0