Ajaj

Usch vilken huvudvärk jag har haft idag. Det har börjat släppa lite, men det är inte helt bra ännu. Tidigare idag kunde jag inte ha varken ljud eller ljus omkring mig, men nu går det bra. Tror jag måste gå till doktorn och kolla upp min ständiga huvudvärk för nu har det kommit och gått nästan varje dag i 3 månader. Har funderat på om det kan vara vätskebrist, men jag har tänkt extra på att dricka ordentligt och det har inte blivit någon förbättring. Näringsbrist har också varit en fundering... men jag som tar mina vitaminer så duktigt och äter en allsidig kost. Den sista tanken är att jag sover i någon konstig ställning eller har för hårda/höga kuddar som gör att jag får spänningshuvudvärk. Vad det än är så vill jag bli av med det så fort som möjligt, för det är jobbigt!

Nu ska jag ta och krypa till kojs och vila så jag är så kry det bara går till julafton i morgon.

God Jul allesammans!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0