Full rulle

Nu är jag i full gång med förberedande av nyårsmiddagen. Jag har gjort klart snittarna och det andra tilltugget till fördrinken, skurit salladen till varmrätten, rivit vita chokladen till efterrätten, kristaliserat kanterna runt glasen till fördrinken och massa sånt roligt. Tycker om att gå och pyssla med en massa såna småsaker flera timmar innan gästerna kommer. Dessvärre är jag så himla trött... la mig sent i natt och när jag väl kom i säng kunde jag inte somna. Låg vaken till långt efter kl 04. Har försökt sova nu på eftermiddagen för att ta igen några av de förlorade timmarna sömn, men är alldeles för uppe i varv. Ska ta och göra mig i ordning och förbereda mer inför middagen istället.

Jag hoppas verkligen att kvällen blir lyckad. Vill att allting ska vara perfekt med maten och allt eftersom jag verkligen lagt ner min själ i planering och genomförande!



Önskar jag alla ett gott slut på år 2008 och ett riktigt gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du får en lyckad kväll. Gott nytt år :)

2008-12-31 @ 16:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0