Annoying cat

Jag fattar inte vad det är med sovmorgon alltså... Varenda gång jag är ledig och får sova ut så får en av mina katter, Felix, världens muppryck kl 05.30. Varenda gång! Jag tror jag blir tokig... Han springer runt som en virvelvind i hela lägenheten och hmm, jamar är för lamt ord, snarare skriker högt och ljudligt. Det är fullkomligt omöjligt att sova när han håller på så. Hur man än gör så slutar han inte. Jag går upp och ger han mat, leker med honom, försöker gosa med honom, men han fortsätter bara yra runt. Nu när jag väl är uppe så ligger han och sover så sött på min säng och ser ut som en liten ängel. Gaaah, jag fattar inte!

Felix?


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, din stackare. =P Du får stänga in honom på toaletten lr nåt..=D

2008-11-21 @ 13:58:07
URL: http://maaddee88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0