Dyngförkyld

Usch vad jag är förkyld. Jag mådde piss hela dagen igår och fick synrubbningar och domningar i fingrarna på seminariet i skolan. Det var riktigt otäckt, men som tur var lugnade det sig när jag fick ta ett varv runt byggnaden, dricka en flaska vatten och äta en mandarin. Idag har jag fortfarande lite ont i huvudet och är dyngförkyld, men annars är läget under kontroll. Blir ingen fest ikväll som det var tänkt. Måste satsa på att ta det lugnt och kurera mig så jag inte blir sämre och inte kan gå till praktiken i veckan som kommer. Blir en hemmakväll med middag och film istället. Vi ska laga potatisgratäng med marinerad entrecote och chilibearnaise. Är ju inte helt fel...  Det ser jag fram emot!

Nu ska jag krypa ner i soffan och kurera mig med en kopp te med honung och se filmen Mamma Mia. Det har pratats så mycket om den så jag måste se om den är så bra som alla säger. Återkommer med mitt utlåtande!

 

Ciao


Kommentarer
Postat av: Pusslaren

Den såg vi i kväll ^^ pussel <3

2008-11-30 @ 22:57:54
URL: http://pusslaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0