Halloweenfest

Ikväll är jag och darling bjudna på halloweenfest hos en av mina gamla klasskamrater från högstadiet. Man är inte tvungen att vara utklädd, men att ha någonting litet som löständer eller någonting är ett måste. Dessvärre har jag inte hunnit fixa något. Har kollat runt på stan men det har inte funnit något som fallit mig i smaken. Det fanns bara en massa äckliga masker och det vill jag inte ha... Men jag får skojja med värden på festen och säga att mitt skärsår på fingret och mitt inflammerade sår på foten är min costume for the night. Kan ju dra till med att jag blivit överfallen av något läskigt halloweenmonster på vägen!

Iiih, jag är inte riktigt laddad för fest ikväll. Jag känner mig trött och lite småseg. Hoppas verkligen att det släpper tills ikväll och att jag kommer igång och blir på bra humör! Kommer säkert bli askul när man kommer dit och smittas av partystämningen...


Trevlig halloween på er allesammans.
Kram
LittlePaloma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0