Vill haaa!

Klicka för att förstora bilden.
Kolla in vilken liten raring! ♥ Hittade den till salu på Blocket idag. Den kan levereras nu på fredag den 7/11 och jag vill bara ha, ha, ha den! Finns åtta stycken till att välja på och kostar bara 350 kronor. Vill så sjukt gärna ha en liten kattunge. Inte så att Felix inte duger, men jag vill ha en till. Jag vill att han ska ha en liten kompis!

Jag vet att jag är smått besatt av katter och många tycker jag är helknäpp, men jag kan tydligen aldrig få nog. De är ju bara såå underbara! Är så himla sugen på att höra av mig till den här försäljaren så man kan få ta sig en titt på de små underbara ullbollarna. Skulle kanske räcka att bara få ta sig en titt och gosa lite med dem för att stilla vill-ha-behovet... Eller så blir man helt frälst. Lutar nog åt det senare, haha.

Jaja, får sova på saken under veckan och se hur jag gör. Men nog fan vore det lovely! Undra bara vad Felix-kissen tycker om saken. Synd att han inte kan svara när man frågar om hans åsikt.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0