Beautiful


Säg till om jag stör

Säg till om jag stör,
sa han när han steg in,
så går jag med detsamma.

Du inte bara stör,
svarade jag,
du rubbar hela min existens.
Välkommen



Är inte det här en fin dikt så säg? En kompis till mig var ute och letade efter den perfekta födelsedagspresenten till mig i somras och fann en diktbok. Hon slog upp en sida på måfå och där var den... Den bara talade till henne att den skulle passa mig som handen i handsken, and damn she was right. Nu när jag öppnar den boken så glider det uppslaget (sid. 161) upp automatiskt, bara för att jag har läst den såå många gånger.
Jag bara älskar den!

Dikten finner man i boken De vackraste kärleksdikterna.

Kommentarer
Postat av: Pusslaren

Åh, Eeva Kilpi <333

2008-11-03 @ 14:34:15
URL: http://pusslaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0