Ny vecka

Jaha då var det måndag igen då. Ny vecka... kursstart också för den delen. Har precis ätit frukost och ska om en timme bege mig till Norrköping. Känns måttligt motiverande eftersom jag inte känner mig utvilat för fem öre efter helgen. Har jobbat 6.30-16 både lördag och söndag och dessutom haft ett rejält migränanfall. Första gången på flera år som jag har migrän och jag hade verkligen glömt hur ont det gör. Känner fortfarande av lite smärta, så jag ska ta och kila ner till Apoteket och köpa Eeze migränmedicin innan bilen avgår till Norpan. Hoppas verkligen de hjälper...Dagens räddare i nöden?

Hur dagen kommar att se ut för övrigt vet jag inte. Blir jag inte av med huvudvärken så blir det ingen träning i alla fall. Det känns lite tråkigt. Hoppas innerligt att Eezetabletterna gör underverk.

Dags för en dusch nu så jag hinner i tid tills bilen avgår 10.30.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0