Helg

Det var med frustration som vi gick hem för helg idag. Vi har en skoluppgift som ska lämnas in på torsdag nästa vecka som det har rådit väldigt mycket oklarhet om, och vi fick svar på mailet från den ansvariga för uppgiften precis innan det var dags att åka hem. Som tur var... annars hade vi stått på samma plats och trampat över helgen och det hade varit riktigt illa. Det är ju knappt om tid som det är redan. Så när vi kommer tillbaka till skolan på måndag blir det till att skriva med raketfart och vara riktigt skärpta så det blir någolunda bra. Inte alltid så lätt när man ska vara 6-8 personer som ska tycka och tänka om allting man skriver. Därför är jag lite smått anti att skriva uppgifter i grupp, fast jag förstår att det är en del av utbildningen och att man måste kunna det också. Men ack vad det krånglar till saker och ting ibland.

Helgen blir inte speciellt spännande vad jag vet. Sitter nu och väntar på att åka till jobbet och jobba till 22.00 och i morgon bitti börjar jag 6.30 igen. Jippi! *not* Men det ska bli skönt att få söndagen ledig i alla fall, fast då ska jag hjälpa syrran och hennes sambo med flytten till deras nya hus. Någonstans bland allt detta ska jag försöka läsa de hundratals sidor som jag måste ha läst tills på måndag. Puh, vet inte riktigt hur jag ska få ihop allting.

Nu ska jag ordna lite käk innan det är dags att bege sig till jobbet.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0