Tack

Som ni kanske ser så har mina sida nu äntligen fått en mer personlig touch. Jag har gett mig på att försöka designa sidan på egen hand, men det har inte gått så bra. Jag har varit beredd att slita mitt hår av ilska när det inte har blivit som jag har velat trots att jag använt mig av http://designadinblogg.se/ . Det är säkert en utmärkt sida för den som har den tekniska kunskapen om färgkoder och liknande, men någon sådan är inte jag.

Så vad gjore jag? Jo, jag frågade en kompis om han kunde ordna min sida om jag skicka över bilden som jag gjort i ordning som headern och en brskrivning på min idé och så fixade han allting hemifrån sig. - Klas, du är en pärla! Du ska ha ett stort tack för all hjälp och jag är sååå nöjd och tacksam. Det blev precis som jag hade tänkt mig. Nu känns det äntligen som om min sida är personlig. Förut när jag hade en förinställd design kändes det inte som jag och det fick mig att tycka att halva idén med bloggen gick förlorad. Nu är sidan mer jag och jag är så himla glad för den!

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att ha forskningsseminarie kl 13.15. Det känns lite nervöst, men efter att det är över har vi gjort två stora redovisningar idag och det känns som en lättnad. Efter morgondagen, då vi ska ha slöjd och kursens två sista bokseminarier, är vi lediga torsdag och fredag och det ser jag verkligen fram emot. Då ska jag bara njuta och göra ingenting. Eller jo... jag ska iväg och simma och så ska jag låna syrrans lilleplutt och gå ut med honom i vagnen igen. Och umgås med darling förstås... Det har ju tyvärr inte blivit mycket tid för varandra sedan skolan började efter sommaren. Men vad ska man göra... man kan ju inte vara på flera ställen samtidigt, hur mycket man än skulle vilja. Kanske inte vore så tokigt att vara klonad ibland, haha.

Usch vad jag har ångest för biten med äppelkaka som jag åt idag när en gruppmedlem i skolan bjöd på fika. Jag tyckte det såg så gott ut och kunde inte motstå en bit. Det smakade bra, men känns så onödigt nu efteråt eftersom jag inte var speciellt sugen innan hon plockade fram dem. Och de andra grupperna bjöd på salta pinnar och chips och jag kunde inte motstå några bitar av det heller... fy skäms på mig!

Nä, nu är det dags att knalla bort till domedagen och utsättas för dagens sista prövning. Wish me good luck!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Johan

Helloooo, vilken fin sida du har fått! Klas har gjort ett muy bien jobb. =)

2008-09-24 @ 16:37:04
URL: http://www.nogg.se/johanfranzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0