1-årsdag

2008-04-06    ETT ÅR    2009-04-06

Idag har jag och darling varit tillsammans i ett år. Tiden går fort när man har roligt. Vi var lite oense till en början om vilket datum som skulle räknas som ”vår dag”, men efter mycket om och men fick jag rätt. Det kändes helt rätt så. Jag har inte lyckats hålla mig med min överraskning som han skulle få idag, så jag gav den redan i fredags. Han fick ett fotokollage med bilder från året som har gått som jag hade ramat in. Det tror jag var uppskattat. Det stod så fint uppställt på skrivbordet när jag var där igår.

Hittills har det varit ett ganska händelserikt år, på gott och ont. Självklart har större delen av tiden varit bra, men vägen har stundtals varit lite upp- och ner. Jag tror att det har format och gjort oss till det vi är idag. Man lär av sina motgångar, reder ut dem och går vidare helt enkelt. Tror det har gjort oss starkare tillsammans.

 

För att fira detta har vi ännu inte hittat på någonting speciellt. Om det går som planerat kommer vi förhoppningsvis iväg på en resa tillsammans framöver. Det vore jättemysigt att komma iväg och bara få bry sig om varandra. Vi har tittat på några alternativ som verkar bra, så vi får se vart vi hamnar. Kraven på resmålet är att det ska vara varmt, ha bra stränder, god mat och dryck och dessutom inte ha allt för fancy prices. Har ni några tips är det varmt välkommet!

 


Were heading for something
Somewhere I’ve never been
Sometimes I am frightened
But I’m ready to learn
Of the power of love

Kommentarer
Postat av: Jenny

Turkiet har fortfarande skapliga priser. Jag kan rekomendera Alanya om ni inte varit där redan. Själv har jag varit där 5 gånger och i sommar bär det iväg till Side. Kram

2009-04-07 @ 07:10:35
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Frida

Åhhh! Visst är det fantastiskt att vara kär!

Resmål? Jag måste säga att man inte ska underskatta vår huvudstad, om man liksom bara vill komma iväg en helg eller så. Ta in på ett mysigt hotell i gamla stan. Kanske ett besök på spa? Ta en vända på söder och kolla alla affärer och mysiga fik.

Turkiet åker jag aldrig till igen. Var där med A för några år sedan och jag tycker att folket är så jäkla otrevliga. Sen är det inte speciellt vackert heller. En tripp till Rom kanske vore något? Går att få flygbiljetter för fin fina priser!

2009-04-16 @ 19:44:12
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0