Äntligen fredag

Nu är det äntligen fredag igen. Som man har längtat! Sitter just nu i skolan och väntar på att vi ska börja planera med gruppen inför seminariet om Storyline klockan 10. Vi ska komma på två frågeställningar gemensamt. Boken var väldigt intressant, så det blir nog inte så svårt. Vi fick prova på arbetssättet Storyline igår och det var riktigt roligt. Kan tänka mig att barnen skulle älska det. Det var ett medryckande och annorlunda sätt att lära.

I helgen kommer det inte att hända så mycket. Ikväll ska jag bara ta det lugnt för jag ska upp och jobba på lördag morgon. Jag ska skolas in på mitt nya helgjobb så det gäller att jag är pigg och fräsch i skallen. Äntligen ska man komma igång och tjäna lite pengar igen. Har ju varit lite ont om tid för jobb på sistone... På lördag kväll kommer min kompis dotter och ska sova över hos mig. Det ska bli mysigt. Det var länge sedan vi umgicks bara vi två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0