Besök hos Emma och lillen

Idag på förmiddagen blev det ganska intensivt pluggande mellan 8-10. Jag orkade inte läsa speciellt mycket mer, trots att boken var väldigt intressant. På vägen till Norrköping imorse satt jag och funderade på om man skulle passa på att hälsa på hos min kompis Emma som fick barn för en månad sedan. Medan jag satt vid datorn i skolan loggade hon in på msn, så jag slängde iväg en fråga om jag fick komma över. Sagt och gjort, en halvtimme senare var jag där. Åååh så liten det lilla livet var. Jag vågade först knappt ta i honom. Jag var så rädd att skada honom för att han såg så skör ut.

Titta så söt man kan vara.


Mamma Emma och lilla Casper


Närbild på det lilla knytet


Casper ligger mätt och belåten i mammas famn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0