Flipp eller flopp?

Är ni, såsom jag en riktig gottegris? Jag är oerhört svag för sötsaker i alla dess former. Godis, glass, kakor, tårta… Mmm mums! Häromdagen när det var så fint väder fick jag och darling för oss att gå och köpa glass. Jag ville ha kulglass, så vi begav oss ner till Sultans. Precis innan vi gjorde entré i butiken skämtade jag om att jag skulle skalla tanten i kassan om de inte hade fått in kulglass ännu, vilket de förstås inte hade fått. Den snälla damen i kassan försökte lugna min besvikelse med att försöka sälja mig en vanlig GB-glass, men den enkla gick jag inte på. Efter att ha kläckt ur mig en grinig kommentar gick vi vidare. Vi bestämde oss för McDonald´s. Där visade det sig att de hade fått in en spännande McFlurry-nyhet – med Oreos. Sådana kakor åt jag en hel del av när jag var i USA sommaren 2007. Supergoda! Dessvärre vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om de kakorna i glass. Jag tyckte mest det blev som stora mörka sockerkristaller som rördes ner till en sörja i glassen. Det gav liksom inte så mycket smak. Jag trodde det skulle smaka mer choklad, så det blev lite utav en besvikelse. Länge leve McFlurry Daim!

 

Har du testat nya McFlurry Oreo? Nå, vad tyckte du – hiss eller diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0