Krasslig

Hmm jag tror jag börjar bli sjuk. Jag hostar, är snorig och är krasslig i halsen. Inte alls kul. När jag vaknade i morse kunde jag knappt andas för att jag var så täppt. Så typiskt att det alltid blir så när man kommer igång och tränar. Får ta det lite lugnt några dagar så ger det sig säkert ganska fort.


Gårdagen blev en riktigt trevlig dag. Jag var hemma hos min föräldrar och lekte med systersonen på eftermiddagen. Vi gick till lekparken och gungade och grävde lite. Det tyckte han var roligt. Sedan åkte jag och darling hem till en kompis. Därifrån bar det av till Olympos för att äta pizza. Jag tog en Prima Vera (tomat, ost, skinka, champinjoner, bacon och lök) som var såå god. Som om inte pizza vore fett nog så lyxade vi till det med bearnaisesås till. Kan det bli bättre? Haha.  Kvällen avrundades med en glass i Parken och fest tillsammans med darlings lillebror och hans kompisar. Vi spelade Rappakalja och Med andra ord. Det var två väldigt roliga spel och man blev alldeles exalterad. Sällskapsspel borde man spela oftare! Själv har jag inga spel hemma så det kan tänkas hamna på önskelistan framöver.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Amanda & Gabriel

Hej hej!

Vi satt och var nastolgiska over gamla inlagg pa var blogg och hittade en ny kommentar som vi inte sett forut fran dej.

Vi blev lite fundersamma pa vilken Kim? Vi kanner en hel del med det namnet ;-)

Krya pa dej och ha det bast!

2009-04-19 @ 15:18:25
URL: http://www.amanda-gabriel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0