Mysig dag

Idag har jag varit med mina föräldrar i Norrköping. Pappa hade ett ärende till Clas Ohlsons och skulle iväg en sväng och då passade jag på att följa med. Själv hade jag ingenting speciellt jag behövde, men det är ju alltid kul att kolla runt. Hittade en äggkokare, en tvättpåse och kabel till tv:n som skulle kunna överföra ljud och bild mellan datorn och tv:n. Det sistnämnda gick åt helsike för det fungerade inte. Jag lyckades bara kunna överföra ljudet. Är det jag som gör fel eller gav de mig fel kabel? Help me, någon!


Nu under kvällen har jag varit ute och promenerat på gården med min ena katt Felix. Det var premiärpromenaden för säsongen. Han var rädd så han skakade på vägen ner genom trapphuset, men bara efter några minuter gav det sig. Han knallade runt och nosade, åt gräs och klöste på träd som om han aldrig gjort annat… Mysigt värre.

 

Felix på promenad. Aningen suddig bild, men det får duga.


Nu är det dags för Wipe Out och Sanningens ögonblick.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0