Påskafton

Idag är det påskafton. Påskafton innebär påskägg. Jag fick mitt ägg av darling i förskott igår bara för att han jobbar idag. Det innehöll geléhjärtan och en helkroppsmassage. Inte helt fel!


Nu på morgonen fick katterna sina påskägg. Jag tror inte riktigt de förstod syftet med det hela, men när de väl fick av locken smaskade de i sig innehållet med god aptit.


Förberedelse av påskägg. Det innehöll några bitar kattchoklad, två Lickin´s och lite torkad kycklingfilé.


Felix med sitt påskägg. Verkar inte riktigt fatta poängen. I år heller, får man väl lov att tillägga...


Efter lite hjälp kom de till slut åt godsakerna. Det var snabbt avklarat. Slurp sa det bara, så jag fick vara snabb med kameran.


Tuss och Felix äter "påskfrukost". Sötfrön.


Idag mår jag bättre. Huvudvärken har släppt lite och jag känner mig inte riktigt lika trött och hängig. Det ger goda förutsättningar inför kvällen. Ikväll ska det grillas och festas. Det ska bli riktigt trevligt. Jag ska iväg och fixa alla förberedelser nu under förmiddagen. Måste till Systemet först och främst, sedan ska jag köpa grillkol och tillbehör till köttet. Alltid lika najs att inviga grillsäsongen. 

 

Önskar alla en riktigt trevlig påskafton.

Ciao


Kommentarer
Postat av: stephanie'

sv: ja, men absolut!

glad påsk! :)

2009-04-11 @ 15:32:11
URL: http://wahlbergstephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0