Påskledigt

Nu har påskledigheten tagit sin början. Det känns skönt. Dessvärre har man ju en del att göra för att hålla skolarbetet igång. Att bara slappa en hel vecka finns inte att tala om just nu. När jag vaknade imorse mådde jag fortfarande dåligt. Jag känner mig helkonstig. Det värker i ögonen och i huvudet och jag är trött och matt i hela kroppen. Jag kan inte begripa vad det beror på, för det går inte över med värktabletter. Det har pågått i snart en vecka och det irriterar mig. Har försökt med allt jag bara kan tänka mig att det kommer utav. Jag har använt mina glasögon – om det skulle komma utav överansträngning i ögonen. Jag har druckit mycket vatten – om det skulle bero på vätskebrist. Jag har fått massage – om det skulle bero på spänningshuvudvärk. Inget av det har hjälp. Ett råd, någon?

Värktabletterna har inte hjälpt. Besviken på dig Iprenmannen.

 

Nu ska jag ta och försöka plugga. Ska skriva en reflektion utifrån boken vi läser till praktiken. Det var ett väldigt intressant kapitel så det ska nog gå någorlunda smidigt. 

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0