Seg start

Usch vad jag har varit lat idag. Jag som hade planer på att jobba stenhårt med både B-uppsatsen och förberedelsen inför morgondagens redovisning, men icke. Jag har vaknat och somnat om i omgångar tills nu. Det är ju skandal. Halva dagen har gått och jag har inte gjort ett jota. Ska ta och äta frukost nu och duscha lite snabbt, sedan bär det av ner till biblioteket. Måste låna böcker till uppsatsen och komma igång med den för det börjar kännas smått stressigt. Jag vet ju exakt vad jag måste göra, men jag kan bara inte fatta varför jag är så lat och omotiverad att genomföra det. Suck.

 

Det här var jag i morse. Snooooze, Zzzzz.... 

 

Nog med slösad tid här.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0