Do this, do that...

Just nu är det mest fokus på skolstarten och allt vad det innebär. Idag har jag ägnat förmiddagen åt att leta febrilt efter studentlitteratur som jag behöver typ – nu. Dessvärre går det inte något vidare bra, för de är utlånade på biblioteket och ingen jag känner har de till salu. Men det brukar ha en tendens att lösa sig ändå... Sedan har jag även betalat kåravgiften, registrerat mig på mitt program och de kurser jag ska läsa, samt lämnat in min studieförsäkran på CSN. Det blev många ”att-göra-kryss” att bocka av där på samma gång. Det känns himla skönt.

Usch jag måste verkligen skaffa mig en ny kalender. Min studentkalender gick ut i söndags och jag känner mig helt naken utan den. Jag är en strukturmänniska och måste ha allting nedskrivet för säkerhets skull - skola, jobb, födelsedagar etc. Förhoppningsvis står lärarnas riksförbund och delat ut kalendrar på Campus antingen på onsdag eller på fredag. Hoppas, hoppas!

Nu ska jag nog ta och städa och framåt kvällen ska jag åka och storhandla med mamma på Willy:s. Det har varit tomt i min kyl och frys alldeles för länge nu.

Bye 

Kommentarer
Postat av: Lizette

Vill du tjäna lite extra pengar?

http://www.woopa.se/?ref=Lizette

2009-08-18 @ 13:00:13
URL: http://lizette.blogg.se/
Postat av: Justine

sv: tack:) annars allt bra? kramis:)

2009-08-18 @ 20:10:56
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0