Jag älskar att fynda!

Jag har den senaste veckan bestämt mig för att jag måste köpa nya jogging/walkingskor så fort lönen trillat in. Mina gamla är så smutsiga och slitna så det är på tiden att införskaffa sig ett par nya. På vägen ner till Netto gick jag in en sväng på Team Sportia för att ta en titt på deras utbud av joggingskor. Jag gick fram till skohyllan och kollade instinktivt efter röda prislappar. Jag hittade en sko som hette Nike Zoom start + 2009 som jag tyckte verkade bra.  Jag förstår mig inte riktigt på de där amerikanska skostorlekarna, så jag tog bara ner sko på måfå och provade – och den satt som gjuten. Det var bara att gå till kassan direkt, för de skulle jag ha. Skorna hade tidigare kostat 1199 kr och var nu nedsatta till 599 kr. Värsta fyndet! Jag är och kommer alltid att förbi en reavarg. Nu har jag inga som helst ursäkter för att inte ge mig ut på långa promenader (alternativt korta joggingturer) framöver. Skönt, skönt!
Ungefär såhär ser skon ut (dock inte de mörkgråa detaljerna).

Kommentarer
Postat av: Verran

SVAR:Jaha vad trelvigt har inte varit inlogad men ska kika in på min msn sen ;)

Tur du hade ang skorna :D

2009-08-14 @ 18:23:17
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

Hoppas din fredag har varit bra idag :)

2009-08-14 @ 22:51:50
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Words by Saga

Jätte söt blogg du har :)



KRAM.

2009-08-15 @ 10:33:28
URL: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0