Lill-lördag idag :)

Godmorgon

 

Idag vaknade jag ganska tidigt. Det kändes skönt, så att jag slapp den där ångesten jag hade igår för att jag sov bort hela dagen. Igår kväll var vi nere och tittade på alla de tappra människor som sprang KK-joggen. Jag beundrar verkligen de som orkar springa - både halvmilen och kvartsmaran. Jag skulle inte ens orka knatteloppet som alla barnen springer, så dålig kondis har jag nog nu för tiden. Jag har inte tränat på snart två månader på grund av halsviruset och det har nog satt sina spår. Jag hade tänk ge mig ut på en kort runda för att se hur illa det står till med konditionen, men jag hostade en del igår kväll och nu på morgonen, så jag får nog tyvärr skjuta på det till en annan dag. Vågar verkligen inte riskera att dra på mig någon ny förkylning nu.

 

Idag ska jag städa lite här hemma på förmiddagen och senare bär det av ner till stadsparken där vi ska titta på Sensusrocken. Det är en rocktillställning där det spelas musik av diverse lokala förmågor. Jag har inte varit på det på flera år, så det blir säkert kul att se vad de har att erbjuda. Efter Sensusrocken bär det åter igen av till öltältet för att fortsätta firandet av lill-lördagen. Är det Katrineholmvecka så är det!

 

Nu måste jag få i mig lite frukost så att jag orkar städa. 

Ha en bra dag allesammans.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Petra

svar: nä precis. jag har redan förlorat en katt som blev påkörd. vill inte vara med om de igen. :/

2009-08-05 @ 11:09:13
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; tack så mkt=)

2009-08-05 @ 14:35:35
URL: http://litenniniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0