Onsdag 26/8-09

Idag har jag varit i skolan. Vi hade ett intressant och lärorikt seminarie på förmiddagen och avslutade sedan dagen med en gruppuppgift med arbetsgruppen. Vi ska gemensamt hålla i ett litterturseminarium utan handledare och det ska genomföras på måndag. Vi lade upp en planering på hur själva grunden skulle se ut och resten ska vi förbereda individuellt. Jag kommer att vara hemma både torsdag och fredag så jag har gott om tid för detta.

Sitter just nu och inväntar darling som är iväg och köper pizza. Vi båda stod och glodde in i kylen förut och kunde inte komma på någonting att laga av den lilla mat som fanns. Att tina någonting från frysen och sedan laga det kändes allt för tidskrävande. Då är det bra att man i princip bor granne med en pizzeria, haha.

Efter maten ska Emil iväg till en killkompis och vara borta hela kvällen. Det innebär ensamkväll för min del tillsammans med katterna. Då ska det pluggas och sedan får jag vara herre över fjärrkontrollen.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej, silverfiskar är verkligen inga trevliga gäster. Hoppas det var en ensam en och att det inte kommer fler.

2009-08-26 @ 20:15:40
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0