Ankan har julpremiär

Ingen kan väl ha missat den omtalade Ankan som har figurerat i både tv och tidningar på sistonne och väckt stora rabalder efter sin medverkan i Svenska Hollywoodfruar. Antingen hatar man henne eller så älskar man henne och jag måste nog tragiskt nog erkänna att jag är en av de sistnämnda. Jag tycker att hon verkar fullkomligt vrickad, men ändå kan jag inte sluta roas av hennes knäppa påhitt och korkade uttalanden. Fortfarande funderar jag dock på om jag skrattar med eller åt henne... Vad tror ni?

Ikväll har denna donna premiär av sitt nya program Anna Ankas jul, som börjar klockan 20.00 på TV3. Det måste man ju nästan kolla på för att se vad hon nu har i görningen. Det kan ju inte bli annat än flådigt dynga egentligen, men vem vet? Jag antar att det blir i stil med hennes julkalender på Aftonbladet som hon dagligen uppdaterar med en videoblogg från Hollywood.

Ska ni göra som jag och kolla på fru Ankas julshow ikväll?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Aldrig i livet :P

Jag kan inte säga att jag hatar henne, är nog att ta i, men jag kan ju inte heller påstå att jag är ett fan av henne. Nej tack, ska fylla min kväll med nåt som får mig att må bra, inte illamående ^^

2009-12-20 @ 20:15:16
URL: http://stumpah.rocas.net/
Postat av: Sofia

hahaha okej.. sexskämt kan väl va kul.. i lagom mängd, för mig o Jonas blir det film nu :) Hoppas resten av din söndag blir mysig. Kram på dig

2009-12-20 @ 21:45:42
URL: http://stumpah.rocas.net/
Postat av: Jenny

Anna Ankas jul var det sämsta jag sett alltså. En del av hennes uttalanden fick mig att skrika rakt ut hehe. Hon är så genomdum. HUr kan man se ner på män som tar hand om sina barn haha guuud

2009-12-21 @ 07:37:28
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Pusslaren

Jag tror inte det handlar om att hata eller älska henne. Alla hatar henne, mer eller mindre, och det som skiljer folk åt i frågan är huruvida de hatar eller älskar att hata henne. Jag kör en fuling och kollar på riktiga kalle anka på julafton, och sen på hennes program på internet för att inte ge henne tittarsiffror. :p

2009-12-22 @ 13:20:34
URL: http://pusslaren.blogspot.com
Postat av: Alexander

Ja,det blev det,finns inget annat speciellt o se på:P

2009-12-23 @ 14:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0