Hektisk dag

Idag har det varit en riktigt hektiskt dag. Det är inte förrän nu jag har hunnit landa och hämtat andan efter dagens rush. Allting började redan i natt när jag inte kunde sova. Jag låg och svettades och frös om vart annat och stressen kröp inom mig eftersom jag visste att jag skulle börja jobba kl 8.00. Det blev väldigt få timmar sömn och när klockan väl ringde visste jag knappt vad det var frågan om. Tog mig upp ändå och gick med trevande steg till jobbet i -20 grader. Kallt som satan, men det fick en att piggna till om inte annat. Från jobbet gick jag hem, drack kaffe, bytte om och gick ner på stan igen. Där var det dags att införskaffa dricka på bolaget till morgondagen och sedan vidare till Willys för att handla nyårsmiddag. Jag passade även på att handla mat till mig själv, vilket blev sisådär eftersom jag glömde inköpslistan hemma. Från affären bar det av hem med maten och vidare hem till min syster. Där spenderade jag eftermiddagen lekandes med Edwin och kom inte hem förrän 17.30. Det var någonstans där jag började inse att någonting var fel - skakade i hela kroppen och kunde knappt tänka klart. Det slog mig att jag hade glömt äta och dricka på hela dagen, förutom två smörgåsar vid frukosten och tre koppar kaffe under dagen. Kanske inte så konstigt att hela jag var ur balans.

Oj, jag blir andfådd av blotta tanken på den här dagen. Nu har jag fått i mig en supergod squashlasagne och en sportfalska med vatten och börjar någorlunda återgå till det normala. Blir lugna puckar resten av kvällen vill jag lova!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack detsama :)!

GOTT NYTT ÅR! Hoppas du får ett toppenstart på det nya året!

kram

2009-12-31 @ 12:55:01
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0