Höjden av irritation just nu

Jag är precis hemkommen från en vända på stan som jag trodde skulle resultera i den perfekta nyårsklänningen. Har nu finkammat varenda affär och provat över 10 olika klänningen, men ingen satt speciellt bra. Antingen var de för långa, för korta, för tajta, för stora eller bara allmänt fula. Jag vill varken se ut som en stoppad korv eller en gräddbakelse men det var ungefär bara de två modellerna det fanns att välja på i affärerna. Jag köpte dock en helsvart enkel klänning med lite puffärm och en tunika med glittriga paljetter på, så får vi se om det kan tänkas bli någon av dem jag tar på mig på nyår. Det blir ju dock inte det lilla extra som jag var på jakt efter, men bättre det än ingenting alls.

Jaja, nu ska jag sätta mig och sura resten av kvällen för att jag är på så jäkla pissigt humör. Jag är arg på alla klänningar och på mig själv som har tillåtet min kropp att bli så fläskig att inga klänningar passar. Förbannade skit!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fy fan va jag känner igen mig! Jag är precis lika sur på mig själv, av samma orsak. Så tråkig att inte få känna sig fin... =(

Hoppas du hittar något!

2009-12-29 @ 23:49:55
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0