Isen är bruten

Jaha, då har jag precis avklarat första träningspasset på 6 veckor. Jag tog på mig mina träningskläder och ställde fram träningsväskan framför dörren redan 1,5 timme innan passet - allt för att inte kunna hitta några ursäkter att slippa. Så fort jag fick på mig mina svarta träningsbyxor med vita rivärer och mitt svarta linne så kände jag mig genast hemma på något sätt. Det är bland de få kläderna jag känner mig riktigt bekväm i och det är ju bra eftersom det gör mig mer peppad att träna. Själva passet gick ganska bra. Konditionen kändes inte lika illa som väntat, men styrkan däremot var oerhört seg. Det kändes som om jag hade en 50 kg tung ryggsäck på ryggen när vi skulle göra armhävningar och jag ville bara ge upp, men icke. Jag höll i från start till mål och nu är jag redan sååå mycket piggare. Jag försöker intala mig det i alla fall, haha.

Nu är det dags för en varm dusch och sedan ska det avnjutas en kopp té framför tv:n som visar Biggest Loser kl.19 på kanal 5. Det är ganska intressant tycker jag!

So long!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Duktig du är :)

ska med börja träna efter nyår :D

2009-12-28 @ 19:30:29
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Linnea Bergsten

Det var nog Rasmus och pappa du såg =P Antar att jag gick med mamma och vagnen?

2009-12-28 @ 21:45:24
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Soffan

Bra jobbat vännen! Nu är du på G igen! Kram!

2009-12-29 @ 13:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0