Julaftons morgon

Idag vaknade jag riktigt tidigt. Inte för att jag ville, utan för att Felix kräktes upp 1 decimeter julsnöre som han tuggade i sig igår kväll. Tack för den liksom! Men men, bra att det kom upp/ut i alla fall, så att inte julaftonskvällen hade slutat hos veterinären. Det är inte första gången han äter paketsnöre så jag vet att det brukar lösa sig. Knäppa kisse!

När jag ändå var vaken gick jag upp och borstade katterna julfina och gav dem sina paket som de brukar få varje julaftons morgon. Såhär såg det ut:

Igår kväll slog jag in deras små klappar.

 

I morse lade jag ner klapparna i strumpan som jag hängt i deras träd.

 

Fina små paket i strumpan!

 

Felix öppnar ett av sina paket, innehållande en lax- och forellpinne. Han visste direkt hur man skulle göra - höll fast paketet med klorna och slet upp pappret med tänderna.

Ni får ursäkta det dåliga kortet, men batteriet i kameran slocknade precis då...

 

God Jul allesammans!!


Kommentarer
Postat av: CHRJ

sV: Det tycker jag med! God jul! =)

2009-12-24 @ 22:48:33
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack desamma! :) Visst vart den, rätt nöjd om man får va lite självgo ;)

Hoppas du får en härlig juldag oxå, med mycket mys o vänner! (Antar att det blir lite fest för dig med :))

Ses till nyår!

Kram

2009-12-25 @ 15:22:40
URL: http://stumpah.rocas.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0