Morgonkaos

Igår innan jag gick och lade mig dubbelkollade jag mina arbetstider för att försäkra mig om att jag inte tagit fel på tiden. Klockan 9.00 på H&M sa kalendern och sms:et från gruppledaren likaså - det kunde liksom inte bli fel. I morse när jag höll på och gjorde mig i ordning för att gå och jobba ringer mobilen och det var chefens nummer som blinkade på skärmen. Då höll jag på att få panik, för jag trodde självklart att det var jag som hade klantat mig och skulle få skit för det. Tack och lov ringde hon för att meddela att hon hade gjort en miss i planeringen, så att en personal uteblivit från städningen på KappAhl. Jag fick pallra mig ner dit fort som sjutton och köra ett snabbrace genom butiken för att springa ifatt tiden. Deras städning börjar 8.00 och jag var ju inte där förän 8.40. Det löste sig till det bästa, efter rejält mycket strul under morgonen, men så kan det vara ibland. Känns som en fruktansvärd lättnad att det inte vara jag som hade orskat problemet i alla fall, för det hade varit jobbigt.

Sitter just nu och funderar på vad jag ska hitta på resten av dagen. Nu när jag är piggare från min eländiga förkylning har jag börjat bli lite rastlös. Jag måste hitta på någonting. Det lutar åt att ringa syrran och fråga om jag får låna busungen en stund och leka av mig lite. Pulkaåkning skulle sitta fint!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Hoppas att din helg var mysig :)

2009-12-21 @ 13:05:43
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

hejhej! :) allt bra? vad tycker du om mobilsmycket som ser ut som en sojaböna? :) <3

kram

2009-12-21 @ 14:44:07
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Linnea Bergsten

Jag kunde ha hjälpt dig ju ;P

2009-12-21 @ 23:00:24
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0