Riktigt bra dag

Idag har jag varit ute på praktik igen. Klassen välkomnade mig med varma kramar som vanligt och det är aldrig fel. Förmiddagen knallade på i raketfart med veckoplanering och musikal i Pingstkyrkan. Efter lite mat i magen och ett arbetspass om Vikingatiden var dagen över i ett kick. Hann jag ens reagera? När barnen hade gått hem var det personalmöte med fika och planering av morgondagens julpyssel. Det var mysigt - tända ljus och en massa härliga godsaker! Jag misstänker att morgondagen kommer att passera med samma svindlande hastighet, så det gäller att hålla i hatten. Efter praktiken bär det av hem till min syster för att fira lilltrollet som fyller 2 år i morgon. Liten blir stor - nybliven storebror och allt.

Tidigt i säng ikväll för ovanlighetens skull.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0