Schysst partylåt

Jag har fullkomligt fått dille på den här låten. Den går på repeat här hemma och jag får liksom inte nog. Jag gillar att den är lite annorlunda och att den har ett riktigt schysst dunk, vilket inte är helt ovanligt när det gäller Lady Gaga´s låtar. Den höjde stämningen rejäl på festen i lördags vill jag lova!

 

Vad tycker ni, är den hiss eller diss?

 

 

Lite skum video dock...


Nu har jag lagt in en annan video, efter att en observant läsare påpekat att det var fel version jag lagt in. Jag bara kopierade en länk från youtube där det stod official music video, utan att kolla på den, och tog för givet att det var rätt. Hoppas det stämmer nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte den rätta videon!! Så inte så konstigt att den är konstig.

2009-12-09 @ 18:13:21
Postat av: lisa

haha jo det kan jag förstå. Men blir ju kul när man väl kan det :) Därför jag inte vill köpa av någon som kan designa heller, kommer säkert bara tröttna på den efter en månad eller så ;p

2009-12-09 @ 18:28:08
URL: http://leat.blogg.se/
Postat av: tk

Skum video? hela hon är skum, men bra.

2009-12-09 @ 19:31:29
URL: http://tulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0