Smakråd tack!

Jag ber om ursäkt för det extremt gnälliga inlägg jag publicerade förut, men jag var verkligen besviken och ledsen. Det kändes så illa att ha provat mängder med klänningar utan att ha hittat någon som jag kunde känna mig extra fin i lagom till nyår. Som tur var hittade jag två andra som får duga minst lika bra. Det blir ju liksom nytt år ändå - med eller utan glammig nyårsblåsa.


Snälla läsare, hjälp mig nu att välja outfit inför nyår!

 

Vi börjar från vänster:


1. Gammelrosa tunika med paljetter, med skärp i midjan.

2. Samma tunika, utan skärp i midjan.

3. Svart figursydd klänning med puffärm.

 


Kommentarer
Postat av: Soffan

Jag tycker den svarta - helt klart! Och så lite "bling, bling" på det!

2009-12-29 @ 18:37:23
Postat av: sandra

gumman du är så fin i allt! ibland hittar man bara inte det som passar.

ja tycker den där härliga glittriga grejjen utan skärp och utan den där svarta koftan..tunikan är så fin så show it off!! om du känner dig naken om armarna skulle ja satsar på en mindre bolera.. tunikan är ju föööör fin för att gömmas under den svarta saken!!!

2009-12-29 @ 21:23:52
Postat av: Sofia

Jag förstår precis hur du känner.. hatar känslan.

Men jag tycker alt 2. el alt 3!

Skärp i midjan är alltid snyggt, men tycker den paljettklänningen gjorde sig så bättre utan, man vill ju se klänningen med de "glittrande" paljetterna, skärpet tar över lite.

Den svarta var oxå super fin, passade dig verkligen kanon, men det är ju nyår och då ska det ju va lite glam tycker jag så då tycker jag du får glamma upp den lite med några spetsleggings el liknande, och några läckra smycken.

Men tror du kommer bli super fin hur du än klär dig! Lycka till

Kram

2009-12-29 @ 23:27:44
URL: http://stumpah.rocas.net/
Postat av: Sofia

btw, håller med Sandra om jackan, skit snygg, men den gömmer den fina paljettklänningen! Som Sandra sa, satsa på en bolero istället som du vill dölja armarna :) Värst va spam du fick av mig nu! Lycka till ännu en gång med beslutsångesten, vet hur hemskt den kan va :) Kram!

2009-12-29 @ 23:30:23
URL: http://stumpah.rocas.net/
Postat av: Frida

SVARTA!! Är det någon färg man ibland känner sig fin i så är det väl ändå svart? Du ser ju faktiskt riktigt het ut i den! Pimpa lite med smink, smycken och hår så blir det skitbra! =)

2009-12-29 @ 23:51:55
URL: http://vigubban.blogg.se/
Postat av: jenny

Svart fungerar ju alltid men jag tycker bilden i mitten. Paljettklänningen utan skärp. Oavsett vad du väljer så kommer du va grymt fin på nyår för allt var snyggt. Kram

2009-12-30 @ 11:43:18
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Linda

Den helsvarta är skitsnygg. Ta den! Lite blingbling till så blir det super. Gott nytt år!

2009-12-31 @ 16:21:35
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0