So damn cute

Titta vilken söt pyjamas jag köpte som julklapp till min äldsta systerson. De var i behov av en pyjamas sa min syrra och då tänkte jag att det är en bättre present än att köpa leksaker som han ändå har mängder av. Jag hade lite beslutsångest om vilken pyjamas jag skulle välja, för det fanns så himla många fina, men det blev den här. Han passar så himla bra i blått och grönt, så det fick avgöra valet. Dessutom brukar han tycka om djur som visar tänderna på bild, vilket krokodilen gör på den här pyjamasen. Då brukar han sätta fingrarna mot tänderna på bilden och säga Ajajajajaj...


Kommentarer
Postat av: Veronica <3

Jättesöt pyjamas ;) Hur är det med dig ananrs då?=)

Jag mår bara bra, slutade på praktiken idag, vad fort tiden går alltså.. =)

2009-12-20 @ 18:28:26
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: Veronica <3

SVAR:Ja de blev goda oxå hihi.. Är mysigt med julbak faktiskt.. Ok jobbigt att vara förkyld, hoppas du blir bättre snart ;)

Händer ikväll då?

<3 Tack desamma, hoppas du får en toppenjul <3

2009-12-20 @ 18:46:53
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0