TGIF

Sitter just nu och inväntar klartecken på att det är dags att bege sig till restaurangen. Jag, Emil, hans lillebror och hans tjej samt svärmor ska ut och äta tillsammans. Efter maten ska vi gå hem till svärmor och dricka lite vin och spela sällskapsspel. En riktig myskväll då vi bara ska umgås och ta det lugnt. Ska bli mysigt!

Idag har jag varit i skolan på förmiddagen. Först var jag lite osäker på om jag skulle åka, för jag var orolig för lägenheten efter att min jävla plattång exploderade i näven på mig i morse. Det blev kortslutning och en propp gick och av ren chock sprang jag och drog ur alla slappar ur uttagen och ringde pappa och var helt hysterisk. Jag var ju liksom tvungen att gå till tåget då och var rädd att lämna lägenheten ifall någonting skulle vara knas. Som tur var kunde pappa övertyga mig om att det inte skulle hända någonting, så jag kunde åka till skolan i godan ro.

Nu är det dags att kila iväg och äta.
Ha en fortsatt trevlig kväll och en bra start på helgen!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Veronica <3

SVAR:Ok vad trevligt, förstår att det känns overkligt hihi.. Hur är det med dig anars då?=)

Trevlig helg förresten.

2009-12-04 @ 21:28:33
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: malin

Söt blogg, haft en bra dag? ♥

2009-12-04 @ 22:20:16
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/
Postat av: Linnea Bergsten

Sv: Det är min mammas moster som har stulit en bild utan att fråga och skrivit ut den. Det är inte så farligt, men det är ändå fel. =/

2009-12-05 @ 11:15:03
URL: http://linneabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0