Dag 4

På grund av min bristande karaktär i onsdags, då jag åt en massa godis, har jag skärpt mig betydligt med mitt 8-veckorsprogram. Idag har jag både hållit mig borta från alla frestelser och gjort mitt styrketräningsprogram. Det känns skönt. Samvetet känns mycket bättre! Morgonen började lite stressigt med en kopp svart starkt kaffe. Kanske inte direkt exemplariskt, men ändå... Hann inte äta frukost hemma, så jag gjorde en smörgås som jag kunde äta på tåget. Två skivor solrosbröd, ost, rökt kalkonskinka och paprika. Det var faktiskt godkänt enligt programmet. Lunchen blev dessvärre en hemmalagad spenatlasagne, vilket inte stod på schemat. Hann inte göra en räksallad med avokado, som det skulle ha varit. Det blev någonting liknande till middag istället... Med fruktsallad till efterrätt. Så himla gott.

 

Usch, för övrigt har jag inte så mycket att säga idag. Ska bli skönt när morgondagen är över, så man vet om forskningsarbetet blivit godkänt och introt inför KU-arbetet blivit avklarat. Sen är det helg igen, och efter den börjar praktiken... Lovely! Ser verkligen fram emot att få komma ut i verksamheten igen och träffa barnen. Det är ju belöningen för allt slit man går igenom på Campus.

 

Nu är det sovdags. Är helt slut, i både kropp och själ.

So long...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0