Dag 6

Nu börjar jag känna att mitt 8-veckorsprogram gör verkan. Min mage, som var som en ballong pga. den taskiga kosten innan, har minskat 4 cm sedan i måndags. Det beror ju självklart inte på att jag har rasat i vikt utan att jag förlorat en massa vätska och gaser, som gjort magen mindre uppblåst. Det känns väldigt skönt att slippa ha ont i magen. Dessvärre är det helg nu och det innebär oftast svåra prövningar eftersom det står alkohol- och onyttighetsförbud i programmet. Ska göra mitt yttersta för att avstå alla frestelser, trots att de andra ikväll kommer att festa loss. Då blir man den där tråkiga torrbollen igen, men det får jag leva med.

Idag är det egentligen vilodag på schemat, men jag hann/orkade inte med träningen igår, så jag har flyttat den till idag istället. Det är strålande solsken ute så jag ska ta mig en promenad och sedan utföra mitt styrkepass när jag kommer hem och fortfarande är varmt i kroppen. De ska bli väldigt skönt!

Ikväll ska jag umgås med några kompisar som är hemma och hälsar på över helgen. Det ska bli väldigt trevligt, eftersom det inte blir så ofta man ses. Efter lite förfest blir det förhoppningsvis en sväng till Harrys. 

Trevlig helg alla,
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0