Fredag

Jag har haft en liten bloggpaus några dagar för att jag varit lite nere. Jag har misskött mig så mycket med kost och träning på sistonne så jag har blivit trött och hängig och det har råkat gå ut över det mesta. Igår fick jag nog... När jag kom hem ville jag bara kasta mig på sängen och storgråta, men efter lite pepp-talk med darling pallrade jag mig iväg och tränade. Första träningspasset sedan i november - och det gjorde susen! Nu mår jag genast mycket bättre och är på ett ganska behagligt humör. 

 

Kan inte riktigt fatta att det redan är helg igen. Veckorna bara springer iväg, så man hinner knappt reagera. Har inga planer för helgen än så länge och det känns ganska skönt. Soft att få ta dagen lite som den kommer. Det jag vet att jag måste hinna med är i alla fall träning (ikväll och på söndag), städa och tvätta. Skulle även behöva storhandla, men det är så svårt utan bil. Att ge sig iväg på cykel upp till Willys nu när det är så mycket snö känns måttligt kul. Men mat måste man ju ha. Särskilt nu när det är tomt så det ekar i kylskåpet. Kanske ska ta och ringa mamma och "råka" bjuda in mig på middag tills ikväll för att lösa matfrågan, haha. Nejdå, någonting ska jag nog lyckas knåpa ihop av det lilla som finns hemma.

 

Trevlig helg,

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0