Sjuk

Idag är jag hemma och är sjuk. Vaknade med huvudvärk och lite feber och kände att det var dags att stanna hemma och ta igen sig. Känns inge vidare kul eftersom vi är mitt uppe i träningen med teatern och idag skulle vi skriva klart slutet på manuset och göra en koreografi till slutdansen. Det hade jag verkligen velat vara med på. Men å andra sidan hade jag kanske inte kunnat tillföra så mycket när jag är såhär hängig. Dessutom är det viktigt nu att inga andra blir smittade, så de skulle råka drabbas lagom till premiären. Vore ju katastrof!

 

 

Nu ska jag ta en alvedon och krypa ner i sängen igen och vila hela dagen. Vill vara så pass kry tills imorgon så jag kan vara med och öva på teatern igen. 

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0