Hysterisk dag, haha.

Shit, jag är på sjukt bra humör idag. Jag vet inte riktigt vad det är med mig, men det är väl bara att tacka och ta emot när man känner så. Idag har vi övat på teatern för sista gången innan genrepet på scenen i Musikens hus imorgon förmiddag. Det kändes riktigt bra, bortsett från att vår energi var lite sisådär. Inte blev det bättre på eftermiddagen heller, när vi skulle sitta på biblioteket med forskningsarbetet. Tror vi pratade om ALLTING annat än det vi var där för att göra. Vi var fullkomligt hopplösa... Vet inte riktigt vad det hade flugit i oss, men vi var helt out of controll – skrattade hysteriskt åt allt och ingenting. Noll fokus. Tror det är något skumt med det rummet vi alltid lånar på bibblan, för vi får aldrig någonting gjort där. Är det rummet, eller kan det vara så illa att det är oss det är fel på? Haha.

 

Lite såhär har jag känt mig idag. Skrattat hysteriskt åt saker och ting, utan att det ens varit roligt.

 

Nu under kvällen har jag suttit och arbetat med produktionsreflektionen. Det var det jag skulle börjat med igår, som jag kände på mig att jag inte skulle orka ta tag i, vilket jag aldrig gjorde heller… Jag satt på MSN, Facebook och läste en massa bloggar istället och grejade med allting annat än det jag verkligen behövde. Idag har det dock gått bättre… jag har kommit igång riktigt ordentligt med reflektionen och känner att det är någorlunda under kontroll. Arbetet ska omfatta ca 1200-1500 ord och jag är uppe i 550. Ska fortsätta skriva en stund till tills darling kommer hit, så att jag kan känna att jag kan slappna av med gott samvete och ladda batterierna inför imorgon.


Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Pusslaren

Malin har också en bra dag ^-^ och orkar inte riktigt analysera varför, för då kommer man alltid fram emot att ens liv är rätt meningslöst och slutar vara glad xD



lycka till imorgon! vet inte riktigt vad ni håller på med men ändå ^^ <333

2009-02-17 @ 20:35:31
URL: http://www.pusslaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0