Helg

Jaha då var det helg. Är dödstrött så kvällen kommer spenderas i soffan framför tv:n... ensam. Darling ska jobba tidigt i morgon bitti och hinner knappt hit innan det är dags för att åka hem och sova. Jag ska halvsova framför tv:n och se Let´s dance. Whiiie så kul! Jag som skulle åkt på kryssning den här helgen. Det hade jag aldrig orkat. Hade jag följt med skulle jag garanterat legat i hytten och sovit, medan de andra hade festat loss. Jag hade nog bara varit en partydödare... Usch så tråkig jag känner mig.

Ser fram emot i morgon kväll då min syster och hennes sambo ska på fest och jag ska ta hand om mini. Det ska bli jättemysigt! Lär bli en rejäl dos skoj och lek.

Nu är det dags att fixa lite kvällsmat. Om jag orkar... känns som om jag halvsover redan.
Trevlig helg allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0