Lyckopiller?

Idag har jag varit ledig. Jag har städat, tvättat och pluggat och varit riktigt effektiv. Tycker saker och ting känns allmänt bra just nu. Jag har blivit mycket piggare och gladare under de senaste veckorna och det glädjer mig. Inte alls kul, varken för mig eller de i min närhet, att ständigt vara trött och lite nedstämd som jag varit under hösten... Undrar om denna vändning kan ha någonting att göra med de Rosenrotstabletter jag har börjat äta? De sägs ha en effekt som ökar ork, lust, skärpa och välbefinnande och av mitt välmående att döma så känns det skillnad. Är detta placeboeffekt eller fungerar de verkligen? Jag tror helt och fullt att de fungerar på grund av att jag ätit de under perioder och märkt tydlig skillnad. Jag upplever att jag är mer koncentrerad, sover bättre, är inte lika lättretlig och lusten har skjutit i höjden. Sen om det fungerar likadant för alla vet jag inte, men för mig har de gjort underverk. Rena lyckopillret, fast i naturläkemedelsform! Kan verkligen rekommendera att prova detta om man som jag känner sig lite low i perioder... Finns att köpa på Apoteket och i affärer som säljer naturläkemedel. Väl värt att prova, I promise!

Från växt, till lyckopiller!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0