Onsdag

Jag var tvungen att vara hemma från skolan idag. Jag hade som plan att ta 2 alvedon på morgonen och åka till skolan och försöka genomlida dagen ändå, men det gick inte efter gårdagens febertopp. Hade över 39 grader och trodde att jag skulle koka över. Ena stunden var jag varm så svetten rann och andra stunden frös jag så jag skakade. Det var rejält obehagligt! Länge sedan jag hade influensa och jag hade hunnit glömma bort hur hjälplös man blir av den höga febern... Som tur är har febern börjat gå ner nu och jag behöver inte längre ligga i sängen och sova konstant, vilket är bra eftersom vi har inlämning i slutet av veckan.

Min portfolio ska in på fredag och jag har kört fast på sista delen där man ska göra en utvärdering av kursmålen. Jag har fått skrivkramp helt enkelt... fast det känns snarare som tänk-kramp... Står helt still i skallen på mig. Skulle behöva någon infallsvinkel eller så, bara jag kom igång. Det är så frustrerande... Vi verkar vara flera som har problem på samma ställe i skrivandet så det hjälper inte riktigt att fråga någon. Att fråga någon utomstående är inte heller lätt eftersom analysen ska utgå från egna tankar utifrån kursen... Usch. Ska bli så skönt när det är över!

Det här inlägget känns som rena klagomuren, men det bjuder jag på.
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0