Slapp dag

Idag har jag verkligen inte gjort någonting vettigt alls... Jag har spenderat mestadels av dagen i sängen och kollat på tv och gosat med kissen. Det har varit jättemysigt, men väldigt slött. Darling åkte härifrån innan 11 för att sedan åka till gymmet. Tur att någon är duktig i alla fall...

Nu under kvällen ska vi äta resterna från gårdagens goda middag och sedan mysa och se en film. Det kommer alltså bli en fortsatt slö kväll. Sista vilan innan kursstarten i morgon, vilket ser ut att bli några riktigt tuffa veckor framöver.

Som jag skrev härom dagen var jag supernervös över portfolioseminariet som vi hade i fredags eftermiddag. Det var en rejält tröttsam prövning, men det gick kanonbra! Jag kände att jag gjorde bra ifrån mig muntligt och responsen på det skriftliga var över all förväntan. Fick några småsaker att ändra, men det hade jag räknat med. Över lag är jag jättenöjd! Så himla skönt att ha det överstökat och ytterligare en kurs slutförd.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0