Dålig tajming

Jag får snart panik alltså. Det har gått tre veckor nu och mitt halsont har fortfarande inte gått över. Nu är det värre än någonsin - jag har svettats och frusit om vart annat hela kvällen. Febertermometern visar 37,8 grader, jag som har 36,5 som normaltemp. Frågan är hur jag kommer att må imorgon bitti när jag ska upp och jobba? Vore ju väldigt opassande att behöva ringa och sjukanmäla sig redan dag två. Oavsett om jag går och jobbar eller inte så får det nog bli ett besök på vårdscentralen igen för att kolla upp de stora röda blåsorna i halsen. De gör jätteont och gör det svårt som sjutton att svälja. Härom veckan visade provet att det bara var ett virus och då fick jag inget penicillin. Antingen så är det ett riktigt elakt och seglivat virus eller så har det utvecklats till någonting annat ajaj... Någon kunnig som kan ge mig ett råd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0