Baksmälla säljes till högst bjudande

Vilket kalas det blev igår kväll - jösses! Vi började kvällen vid 19-tiden med lite musik, alkoholhaltiga drycker, trevligt sällskap och lekar ute på gården. När det började skymma och myggen gick till attack gick vi upp till lägenheten och fortsatte festandet där. Det blev aningen varmt och trångt med alla samlade på mina 43 kvm, men vad gör det? Finns det hjärterum så finns det stjärterum. Dessvärre har jag ingen koll på hur många vi blev totalt - tappade räkningen någonstans kring 18 pers. Jag var verkligen på hugget under kvällen kan man säga. Jag var het på vinet och hann bli ordentligt rund under fötterna redan vid 21.30, haha. Framåt midnatt bar det av till Statt för hela bunten och där dansades det hela natten lång. Tack för en grymt rolig kväll allihopa!

 

Idag är jag ju allt lite småseg - en liter vin och två drinkar satte sina spår. Fast jag trodde faktiskt att jag skulle må sämre än vad jag gör. Jag vaknade innan 9 och är nu relativt pigg. Jag ska äta lite frukost och ta tag i bombnedslaget här hemma.

 

 

När jag har undanröjt gårdagen ska jag fundera ut hur jag ska spendera min sista lediga dag innan jag börjar jobba imorgon. Har ni några tips - vad skulle ni göra?


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Sv:

Drinken innehåller: Sourz Blackcurrant, Absolut Kurant och sprite :)

2009-07-05 @ 13:06:02
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

Den låter också god, får testa den ute nästa gång :D

2009-07-05 @ 18:03:20
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0