Bannlys minigolf (varning för ilsket inlägg)

Ooooh, minigolf borde fan förbjudas i Sverige. Det är ett förbannat jävla påfund. Jag ska aldrig i helvete köra det igen. Förbannade jävla skitsport. Jag var nyss med darling och spelade minigolf och det gick åt helvete. Jag gick ut starkt som attan med bara 2:or och 3:or på de tio första banorna och det skiljde bara 1 p mellan oss. Sedan började någonting gå snett... Jag började slå 4:or och 5:or och framåt slutet blev det majoritet 7:or. Hur fan är det möjligt? Jag var lugn som en filbunkte till en början, men sedan kröp mitt vanliga minigolfhumör fram. De andra spelarna på golfbanan måste ha undrat vad fan det var frågan om eftersom jag svor och sparkade vilt omkring mig så att det flög grus hej vilt. En rymling från slutna psyk kanske, haha?

 

Phuuu, aaaandas. Luuugn, det är bara en lek... Ooooh.

 

Men jag kan ju lugnt och sansat förklara att det inte är förlusten jag är förbannad över, utan att det gick så in i helvete dåligt mot slutet. Jag unnar verkligen Emil att vinna eftersom han är så duktig, men det hade känts bättre om jag hade förlorat med lite snyggare siffror.

 

Nu vet ni det - jag sätter aldrig mer mina fötter på en minigolfbana!


Kommentarer
Postat av: jjoseeefiin

fin blogg (:

2009-07-04 @ 21:03:06
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/
Postat av: Katta

Sv: Funkar ej här på metrobloggen ialla fall, har försökt. Så jag spotlightar på bloglovin bara.

2009-07-04 @ 21:24:19
URL: http://www.metrobloggen.se/gaysha
Postat av: carro

Förlåt men jisses vad jag skrattade åt ditt inlägg!! Tror minsann att du har en kort stubin?? Känner igen det där på mig själv. haha

kram

2009-07-04 @ 22:21:24
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: carro

Hahah ja jag läste om den där tjejen.... Hahaha =) jag känner igen mig när jag läser dina inlägg.

kram

2009-07-05 @ 09:25:40
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha! Minigolf är en av de sporter som jag inte heller klarar av. Och det pga att jag dels är kass, men framförallt för att jag är en sån fruktansvärt dålig förlorare. Går och muttrar för mig själv, blir sur på dem jag spelar med... ja, minigolf framkallar en sida av mig som jag verkligen inte känner igen.



Det blev en liten Viggo förresten. Han var sååå söt! Vad mysigt att du ska bli moster igen :)

2009-07-05 @ 11:04:09
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0