Drinktips

Ikväll vankas det festligheter och jag var nyss nere på systembolaget och köpte lite gott att dricka. Det blev en tetra California White. Jag är inte speciellt förtjust i att drinka vitt vin som det är så jag brukar blanda i Sprite, pressad citron/lime och eventuellt en liten skvätt jordgubssaft (mest för färgens skull). Och varför inte dekorera med lite färska jordgubbar såhär i sommartider? Det blir en härligt svalkande sommarbål och det slår ju aldrig fel!

 

Ett litet lördagstips dagen till äta :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Katta

Tja, världen är inte så stor. Men det var jag som spotlighta älsklings blogg i smyg för att hon skulle få lite fler läsare :D Och det hjälpte ju något. Kram

2009-07-04 @ 14:26:20
URL: http://www.metrobloggen.se/gaysha
Postat av: Verran

SVAR:Ja usch det är skitjobbigt väder haha..

Tack desamma, ha en fortsatt bra helg <33

Allt bra med dig förresten?=)

2009-07-04 @ 14:55:40
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0