Effektiv dag

Jag är lite stolt över mig själv för dagens insats måste jag säga. Jag började med att frosta av frysen. Medan det stod och droppade av rengjorde jag micron, diskade, lagade en baconsprängd köttfärslimpa och ugnsstekta kycklingklubbor. Sedan dammsög jag och moppade golvet och rensade en massa lådor och skåp på onödiga papper och annat skit. Tänk vad skönt det känns nu efteråt. Sist men inte minst bäddade jag rent i sängen och det ska bli såå härligt att krypa ner nu.

 

Nu under kvällen har jag och darling hyrt film och moffat Cheeze balz och godis i soffan. Vi såg Härmed förklarar jag er Chuck and Larry - helt okej film. Vi skrattade som sjutton i början, men sedan blev det lite segt framåt slutet. Men ändå - helt klart sevärd.

 

Darling ska ha en stor eloge idag som tog sig tid att laga min punktering på cykeln. Utan din hjälp skulle jag inte klara av morgondagens arbete - cykeln är ett måste för att hinna. Ett stort tack!

 

Nu är det verkligen sovdags. Jag börjar jobba klockan 06...

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0